مقررات و ضوابط ترم تابستان ۱۳۹۷ مرکز آموزش های الکترونیکی و آزاد دانشگاه اصفهان به شرح ذیل می باشد:
· حداکثر درس قابل اخذ در ترم تابستان ۲ درس می باشد.
· حذف و اضافه در ترم تابستان امکان پذیر نیست
· در صورت عدم مراجعه، انصراف یا حذف دروس انتخاب شده به هردلیلی توسط دانشجو، شهریه
واریز شده به هیچ وجه قابل استرداد نیست
·کلیه کلاسهای حضوری بصورت حضوری و کلاس های مجازی به صورت online (برخط) می باشد
· طول دوره ترم تابستان ۶ هفته بدون در نظر گرفتن زمان امتحانات است
· امتحانات پایان ترم به صورت حضوری و در محل دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد
· حضور دانشجو در تمام جلسات مربوط به هردرس الزامی است و چنانچه غیبت دانشجو در هردرس از مجموع جلسات مندرج در آیین نامه آموزش تجاوز نماید نمره صفر در درس فوق منظور خواهد شد در صورت ارائه دلیل و تشخیص موجه بودن تا قبل از شروع زمان امتحانات درس مورد نظر حذف و در غیر اینصورت طبق ضوابط نمره صفر در درس یا دروس مورد نظر منظور خواهد شد.
·در صورتی که درس یا دروس از سوی آموزش به علت نرسیدن به حد نصاب لازم حذف شود، شهریه پرداختی با تایید مدیر آموزش و پس از طی مراحل اداری توسط امور مالی قابل عودت خواهد بود.
· دانشجویان سایر دانشگاهها(میهمان) ضروری است جهت ثبت نام نسبت به دریافت فرم مهمانی که در آن عنوان درس ،تعداد واحد درسی، شماره نامه ثبتی و تاریخ نامه که به تایید مدیریت آموزش دانشگاه مبدا رسیده است و در فرم های مذکور قید می شود، اقدام نمایید.
· در صورت هرگونه مغایرت در واحدهای اخذ شده توسط دانشجو به معرفی نامه الصاقی عواقب آن بعهده دانشجو است و دانشگاه اصفهان هیچ گونه مسئولیتی در خصوص تغییر واحد، تغییر نام درس، جابجایی، حذف و مکاتبه با دانشگاه مبداء در خصوص این مغایرت و یا عودت شهریه ندارد.
· در صورت هر گونه مغایرتی در مشخصات ثبت شده ، رشته تحصیلی و حتی نام دانشگاه مبداء عواقب بعدی به عهده دانشجو است ودانشگاه مسئولیتی نسبت به تصحیح و ارسال مجدد نمرات ندارد