نحوه پیشنهاد و اجرای دوره توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه
۱. عضو هیأت علمی ابتدا گزارشی مختصر از دوره یا دوره های مورد درخواست را تهیه و به گروه آموزشی مربوط ارائه نماید.
تبصره: در گزارش توجیهی باید محتوی علمی (سرفصل) دوره، شرایط شرکت کنندگان، تعداد، زمان، میزان شهریه و سایر مسائل مشخص شود.
۲. درخواست عضو هیأت علمی در گروه آموزشی بررسی و در صورت موافقت طی یک نامه خطاب به مدیر آموزش های الکترونیکی و آزاد ارجاع داده می شود.
۳. عضو هیأت علمی نسبت به عقد قرارداد با مرکز آموزش های الکترونیکی و آزاد اقدام می نماید.
۴. عضو هیأت علمی می تواند دوره های تخصصی به صورت مشترک با اشخاص حقیقی و حقوقی داخل و خارج دانشگاه تعریف و اجرا نماید. در این صورت باید یک نسخه از قرارداد فی مابین عضو هیأت علمی و شریک که در آن شرح وظایف و سهم هر کدام از طرفین به طور واضح و شفاف بیان شده باشد به مدیریت آموزش های آزاد ارائه نماید.
۵. دوره مشترک باید در دانشگاه اصفهان و تحت نظارت مدیریت آموزش های آزاد برگزار شود.
۶. در دوره مشترک عضو هیأت علمی دانشگاه اصفهان مسئول امور مالی، اجرایی و علمی دوره خواهد بود.