En|العربیه
۱۳۹۷ دوشنبه ۳۰ مهر
مدیریت آموزش های الکترونیکی و آزاد
ترم تابستانه

مقررات و ضوابط ترم تابستان 1397 مركز آموزش هاي الكترونيكي و آزاد دانشگاه اصفهان به شرح ذيل مي باشد:

 

·        حداكثر درس قابل اخذ در ترم تابستان 2 درس مي باشد.

·        حذف و اضافه در ترم تابستان امكان پذير نيست

·        در صورت عدم مراجعه، انصراف يا حذف دروس انتخاب شده به هردليلي توسط دانشجو، شهريه

واريز شده به هيچ وجه قابل استرداد نيست

·        كليه كلاسهاي حضوري بصورت حضوري و كلاس هاي مجازي به صورت  online (برخط) مي باشد

·        طول دوره ترم تابستان 6 هفته بدون در نظر گرفتن زمان امتحانات است

·        امتحانات پايان ترم به صورت حضوري و در محل دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد

·        حضور دانشجو در تمام جلسات مربوط به هردرس الزامي است و چنانچه غيبت دانشجو در

هردرس از مجموع جلسات مندرج در آيين نامه آموزش تجاوز نمايد نمره صفر در درس فوق

منظور خواهد شد در صورت ارائه دليل و تشخيص موجه بودن تا قبل از شروع زمان امتحانات

درس مورد نظر حذف و در غير اينصورت طبق ضوابط نمره صفر در درس يا دروس مورد نظر

منظور خواهد شد.

·        در صورتي كه درس يا دروس از سوي آموزش به علت نرسيدن به حد نصاب لازم حذف شود،

شهريه پرداختي با تاييد مدير آموزش و پس از طي مراحل اداري توسط امور مالي قابل عودت

خواهد بود.

·        دانشجويان ساير دانشگاهها(ميهمان) ضروري است جهت ثبت نام نسبت به دريافت فرم مهماني

كه در آن عنوان درس ،تعداد واحد درسي، شماره نامه ثبتي و تاريخ نامه كه به تاييد مديريت

آموزش دانشگاه مبدا رسيده است و در فرم هاي مذكور قيد مي شود، اقدام نماييد.

·        در صورت هرگونه مغايرت در واحدهاي اخذ شده توسط دانشجو به معرفي نامه الصاقي عواقب

آن بعهده دانشجو است و دانشگاه اصفهان هيچ گونه مسئوليتي در خصوص تغيير واحد، تغيير نام

درس، جابجايي، حذف و مكاتبه با دانشگاه مبداء در خصوص اين مغايرت و يا عودت شهريه

ندارد.

·        در صورت هر گونه مغايرتي در مشخصات ثبت شده ، رشته تحصيلي و حتي نام دانشگاه مبداء

عواقب بعدي به عهده دانشجو است ودانشگاه مسئوليتي نسبت به تصحيح و ارسال مجدد نمرات

ندارد.

1397/03/22 تاریخ به روزرسانی:
326 تعداد بازدید:
کلیه حقوق وب سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه اصفهان می باشد
Powered by DorsaPortal